Rubrik?

Aså det där med rubriker...jag blir tokig..skiter i det helt snart=)
Nåja, förmiddagen bestod av träning ett par timmar, körde på för fullt idag, jätte lite folk och energin på topp, så blev ett ordentligt träningspass med mest kondition.
Sen bar det hem för att fixa lite mat, slängde oss en stund framför tv:n innan vi tog oss en promenad i solen, jätte härligt väder idag=)
Annars har dagen bara gått helt enkelt..
Imorrn är det dax för Johan att jobba igen, å jag ska ev träffa syster så vi kan fixa lite med mina naglar..att måla själv är ju så förbaskat svårt och blir inte alls bra...Blir säkert iaf bättre med lite hjälp.=)
Sitter här å känner den underbara rökdoften som kommer in från dörren, nån idiot röker väl i trpphuset!! Inte ovanligt här om jag säger så! Arg blir man!!
Ikväll är det idol som gäller igen, å lyxfällan=) Kvällen är räddad...haha..tv tittande folket nummer ett är vi..
Vi ska nu ta å äta lite kvällsmat, så avslutar här för dagen.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!! Försökte gå ut på face book men helt lönlöst kommer ingen vart där. Har iallfall várit och handlat men kunde inte somna som jag trodde men det blir sängen tidigt eller det är ju tv ikväll till 22 så efter det och sen upp imorgon kl 4.30. Ha det bra imorgon och lycka till med naglarna. Kram mamma

2009-09-10 @ 19:55:26
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0