Träningsvärk

God morgon..
Denna morgon är jag arg...
Har jätte ont i huvet och ville sova mer..haha..nej nej, klockan 8 började de borra i nån lägenhet..jag försökte koppla bort oljudet, men det gick ju inte, så vid halv 9 gick jag upp..strax efter, då slutar de, å nu har de inte borrat ngt alls..Tro man blir arg!
Igår eftermiddag var det träning som gällde, å jag har så ont i vissa muskler..Skulle peppa Johan att köra hårdare..så jag skulle bevisa att jag klarade de tyngder som han tog..Inte på alla repetioner för då hade jag dött, men på en repetion så körde jag, å då va ju han tvungen att höja, för han kunde ju inte vara svag som jag=)
Detta får jag lida för nu..men men, det går över, ska ninte träna förrän på fredag, så det värsta är nog borta då=)
Ne, ska kolla lite bloggar å så där lite snabbt, sen ska jag lägga mig i soffan en stund å vila huvet.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0