Då var det dax igen

Ledigheten är över och det är dax att jobba igen.
3 nätter i rad nu..Gillar inte riktigt de där 3 nätterna..Är på gränsen att vara lite för många, 2 är mer lagom..Men men, det är iaf skönt när helgen är gjord, så ska väl egentligen inte klaga:)
Ska ju verkligen inte klaga alls på vårt mitt schema med all härlig ledighet.

Idag har vi inte gjort mkt alls.
Slöat mest hela tiden.
Sov ett par timmar nu under eftermiddagen, men känner att jag lätt skulle kunna sova en stund till...Vet dock inte om jag orkar mig upp igen om jag somnar.
Får hoppas på en lugn natt, fast ändå inte allt för lugn, för då är det ju istället svårt att hålla sig vaken. Lagom är bäst..haha:)

Johan står nu och diskar...gissa om jag känner mig lat då som sitter vid datorn...Men vi kan ju ändå inte stå båda två och diska:)

Ne, ska ta mig en liten funderare nu om en halvtimmes sömn till är ngt att ha.
Ha en bra helg om jag inget mer orkar skriva i helgen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! jag du helgen går så fort när man är ledig men när man jobbar segar det. Hoppas du kan sova bra imorgon.Kram mamma

2010-04-25 @ 18:57:29
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0