Dagen

Imorse när jag skulle upp ville jag bara dra täcker över huvet och skita i allt..
Hade utbildningsdag mellan 8:30-13...Så va ju så illa tvungen att gå upp...Med allt för lite sömn så var det rent hemskt..
Å sen sitta på föreläsning och hjärnan..hur den är uppbyggd och fungerar..Tro att man va seg..
Kom hem runt 2 tiden och har inte orkat göra ngt alls..
Ska fixa mig nån kvällsmat snart..Men behöver inte vara nått komplicerat eftersom vi blev bjudna på lunch.
Ikväll nu lär jag gå och lägga mig tidigt..Johan jobbar till 23:30 ca, så det blir första gången på länge som jag går till sängs själv.
Egentligen skulle det inte skada om jag höll mig vaken tills han kommer hem, eftersom jag ska gå på och jobba imorrn natt igen..Men kommer aldrig orka med 6 timmars vaken tid till..

Blev så arg nu oxå..
Internet har krånglat lite, det trådlösa, ibland hittar den inget närverk lixom..Så får man gå och dra ut kablarna från routern och stoppa i dom igen så funkar det...Dock inte idag...Höll på en hel evighet och provade på alla möjliga vis, men icke...Så den är väl paj nu...
Är glad över den typ 10 meter långa internetkabeln vi fick av Anders en gång..För nu kan jag ju iaf sitta i soffan ändå..Även fast det är lite jobbigt med kablar runt hela datorn..Både strömkabel och internetkabel..Men men...
Får väl bli en ny router sen nån gång..Är ju så extremt glad över att allt verkar vilja gå sönder nu för tiden..Men det är klart, vi som är gjorda av pengar har ju inga problem med det...eller nått...Det känns i plånboken när man måste köpa nytt hela tiden. Blir ju alltid nått annat som blir lidande.
Är riktigt glad över att vi får tillbaka en stor summa på skatten, de pengarna ska nämligen gå till knodden i magen, är ju mkt som ska köpas inna h*n kommer ut.. Då är skattepengarna inte helt fel:)

Ska väl försöka fixa nått att äta nu..Har inte så mkt hemma känns det som, men nått ska man väl kunna hitta.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0