Får aldrig sova...

Johan och jag började dagen när jag kom hem med en rejäl frukost. Gott:)
Sen när Johan åkte iväg för att jobba vid 10:30 så la jag mig framför tv:n. Somnade väl vid 11 tiden och min tanke var att sova ett antal timmar..
Men vem ringer inte och väcker mig klockan 2?? Jo Johan..Tack så mkt älskling. Ska man klaga? 3 timmars sömn..visserligen ska jag kunna sova ikväll sen..Men även om jag sover bort mer eller mindre hela dagen så brukar jag inte ha några problem att somna på kvällen ändå.
Johan tyckte jag skulle somna om igen..det tyckte jag med...Men inte så lätt när man då hör härliga hantverkare som står och skriker åt varandra hur mycket kabel de ska dra.
De ska installera telia som vi ska se tv:n igenom..Å då ska de ju dra en massa kabel runt om i hela huset och sen in i alla lägenheter...
Inte roligt att höra dom hålla på i en halvtimme iaf...Så nu är det väl kört..Mer sömn är bara att glömma...
Istället ska jag ta tag i nått riktigt roligt.



Diskbärget i köket.. Haha..fast det är som tur är inte så farligt..Står några tallrikar å ett par glas..
Har egentligen INGEN lust alls att ställa mig med den... Men nån måste ju göra det...Å den nån är ju jag eller Johan, å ska inte disken stå kvar imorrn lär den nån få vara jag, Johan är ju inte hemma.

Men sen ska jag ta mig en promenad...Hade hoppats på strålande sol...Men det ligger ett vitt täcke över himlen...Så solen kommer inte riktigt igenom...Men gissar på att det är ganska varmt och skönt ändå.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0