Glad påsk...typ..

Skulle träna idag var tanken..Men vaknade med en extrem ryggvärk.
Johan har nu masserat i en hel timme! Tack älskling! Tog mig ett par värktabletter oxå och nu är jag igång igen, även om den fortfarande känns.

Vid halv ett ska vi hämta upp syster och Anders och åka till mamma å pappa för att fira "påsk".
Så det blir vår dag det.

Ikväll börjar wild kids..haha..jag vet, barnprogram..Men jag tycker de brukar vara så söta att jag bara måste se det.

Får bli bara en kort uppdatering.
Som vanligt helt utan bilder..
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej igen!!! Vill bara tacka för jätte gott fika. Tänk nu på vad vi pratat om idag. Kram mamma och pappa

2010-04-11 @ 18:46:11
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp, goda va dom å man får ju njuta av varje bit..Haha, vilken jäkla tur då, visste ju inte riktigt utan chansade lite grann ;)

Jaså minsan, va blev d för märke då? Kan tänka mig att d blir lite stort när man sitter nära men ni vet ju inte hur d blir sen så..Ha d så bra..Kram

2010-04-12 @ 06:59:57
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0