Helg

Då har vi helgen här då..
Jag hade egentligen tänkt njuta av att vara ledig idag oxå..Jobbade ju bara en natt och trodde inte jag skulle vara så trött, men har sovit till och från hela dagen känns det som. Jätte trött. En del trötthet ligger väl kvar sen man va sjuk.
Men är vilket fall ledig till onsdag kväll, så ska inte klaga:)
Johan och jag är ledig tillsammans denna helgen, riktigt skönt.
Johan mår bättre nu oxå, idag har förkykningen inte varit så farlig, SKÖNT!

Imorrn blir det träning en stund för min del, Johan får låta bli.
Sen blir det hem till mamma å pappa och fira påsk. Ska bli mysigt:)
Söndag är inget planerat och vi låter det nog vara så,  tar en lugn och skön dag och hoppas på att det är fint väder så man kan njuta av en promenad i solen:)

Nu ska vi kolla på så ska det låta här..Ska vi sitta och sjunga för fullt..haha..tur ingen hör oss...hoppas jag:)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0