När?

Jag ska visst aldrig bli frisk.
Känner mig inte nått direkt sjuk förrutom då alla diaréer jag dras med..Och att jag är helt slut eftersom jag ingen näring får i mig..Allt jag äter kommer ju ut igen med en jäkla fart!
Långdraget det här..
Jag som trodde jag skulle vara bra nu...Men i natt var det dax att springa upp igen och sen varit flera gånger på toan.
En magsjuka brukar ju inte hålla på så länge!
Sen beter den ju sig lite lustigt oxå, jag mår ju inte illa! Det brukar man ju göra.
Får hoppas på att detta har ett slut snart. Krafterna finns snart inte längre.
Jag hoppas ju så att kunna jobba imorrn, men just nu känns det väldigt tveksamt. Kan ju inte gå och riskera att jag smittar ner alla. Och dessutom måste ju orken finnas att jobba. Har jag inte fått behålla en ordentlig måltid kommer jag ju aldrig att orka med.

Så, läget här blir en dag i liggläge igen! Å försöka tvinga i mig vätska. Det är ju trots allt det som är det viktigaste.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Nästa lördag blir jättebra, vilken tid passar dig bäst? Lunch eller mysig middag på kvällen? Krya på dig gumman!

2010-04-06 @ 17:21:48
URL: http://mariapetersen.blogspot.com
Postat av: Susanne

Krya på dig!!! Kram mamma

2010-04-06 @ 19:44:59
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0