Sjuk!!

Jag som skulla tjäna en massa pengar denna påsken...
Jag som kände att det är lite trist att jobba hela påsken, men såg som sagt fram emot pengarna...
Jobbade min första natt, den värsta natten i mitt liv!
Kände mig inte alls nå bra och när jag kom hem hade jag 39 graders feber...Det var bara att ta tabletter..som jag inte ens fick behålla! 20 sekunder efter att jag svalt dom kom de upp igen..Yippi! Hög feber som inte går att få ner.
Ringde å sjukanmälde mig,stakars den som fick ringa och fixa vikarie!
Johan fick sen ge sig iväg å köpa panodil supp, äntligen kunde ju febern få gå ner lite grann.
Så, igår sov, sov, sov och sov jag..Gick och la mig vid 7:30 när jag kom hem och gick upp 9:30 idag! Med några kortare avbrott för telesamtal å toabesök å sånt där.
Imorse var febern på 37,9..Stor skillnad:)
Å nu är den nere på 37,6, dvs ingen feber:) Hoppas att det håller sig där..Dock är jag fortfarande trött så jag vet inte vad, å jag har en ryggvärk som inte går att beskriva.:(
Resten av dagen lär jag fortsätta vara sängliggandes, men försöka att inte sova hela tiden, utan kanske ligga å kolla på film å sånt istället.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!!! Ja hoppas du inte blir sämre igen, pappa tog febern 38,7 han känner sig lite bättre nu har fått i sig nyponsoppa och tabletter fattar inte vad som flög i er båda ni har engång inte varit tillsammans????? ha det bra och krya på dig och hoppas vi ses imorgon. Kram mamma

2010-04-04 @ 16:14:32
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hur din kommande vecka ut?

2010-04-04 @ 19:28:50
URL: http://mariapetersen.blogspot.com
Postat av: Maria

Nästa måndag går inte, tis, ons, fre och lördag samt kanske söndag passar bättre. Hur ser det ut för dig?

2010-04-05 @ 10:38:22
URL: http://mariapetersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0