Trött och huvudvärk

Nere på VC tog det TID!! Va en jäkla massa som satt i kön vid labbet...Men till slut så:)

När jag kom hem för en stund sedan så kom huvudvärken som ett brev på posten..INTE skönt alls...Och trött, så jag vet inte vad..Ska man inte vara pigg och glad en sån här fin härlig dag?
Har iaf öppnat upp fönstret i sovrummet, öppnade balkongdörren oxå, men det blev lite för kallt eftersom jag sitter mitt i draget.
Det är härligt att höra fåglarna vissla:)
Funderar på att ta mig en lite tupplur... Kanske kan det få huvudvärken att ge med sig.
Krypa ner under filten, kanske sätta igång nån film och bara låta ögonlocken falla för nån halvtimme-timme:)

Funderar på om jag skulle baka något sen i eftermiddag, har ju tomt i frysen och att ha något litet är ju alltid bra att ha där ifall det kommer nån..
Som igår när mamma å pappa kom upp och man inget har att bjuda på, då fick det bli köpefikabröd..Illa att man inte bakat innan..Men men...Orken ska ju finnas oxå..Å den finns inte riktigt.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Maria Petersén

Vad sägs om en låååååång lunch. Kanske kan köpa med något från subway ch äta i någon park om det är fint väder? Blir 14 bra vid HM? Kram gumman. Hälsa johan.

2010-04-12 @ 21:18:28
URL: http://mariapetersen.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Hoppas huvudet mår bättre idag! Vad ska det bli för väder idag??? Ibland ser man solen och så försvinner det den men tar nog vinterjackan den kan jag ju koppla bort ena delen som tur är. Ska till akupunkturen snart och sen till affären för E hade glömt handla grönsaker och sen skulle B ha the. Ha en bra dag. Vi hörs. kram mamma

2010-04-13 @ 08:17:54
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0