Lördag

Nya datorn är igång å visst leker man lite med den...så mkt man nu kan leka med en dator...Allt är så smått och gulligt på den:)
Idag blir det BARA slöa, då Johan ska iväg sen å jobba nästan hela natten.
Så då passar´jag på att få en skön slödag jag med.
Är ju lite synd att vädret inte är bättre, men det regnar iaf inte än...så ska väl inte klaga allt för mkt:)

Igår var jag super nära att svimma...
Fick lägga mig på golvet eftersom jag inte hade möjlighet att ta mig nån annan stans, hade i så fall fallit ihop. Det var ju dock inte allt för skönt för ryggen..Men vad gör man...Kan ju inte riskera att tuppa av när jag är pvg till soffan eller sängen... Tog ca en halvtimme innan jag kände mig bra igen..Ingen skön känsla det där, men sånt är livet...

Vi ska väl snart börja fixa lite mat här, börjar bli hungrig...
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hah, jaja, ja vet men som sagt d enda ja har gjort dom senaste 4 dagarna e att JOBBA, sova å äta så...;)

Kramkram

2010-08-08 @ 20:58:59
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0