Nu har jag riktigt j**la ont....

Jag ska inte göra för mkt på en och samma dag egentligen...
Det kan tyckas låta väldigt lite egentligen...Men för min rygg som inte pallar mkt alls har det varit allt för mkt.
Började dagen med att åka och hämta upp Johan på jobbet för att åka ut till tornby till HM eftersom de missat att ta bort larmet från bebisbyxorna vi köpte imorse...
Förbi coop extra en snabbis och sen hem och ta det lugnt ett tag.
Sen lagade Johan maten och jag tog tag i disken.
Sen hade jag ont, ont, ont...så betsämde mig för att bara ligga i soffan och läsa resten av eftermiddagen när Johan åkt iväg för att jobba igen.
Men man blir lätt uttråkad av att läsa timme efter timme efter timme och tyvärr så finns det alltid allt för mkt att städa..Är lite slarv med städningen sen jag blev sjukskriven och inte klarar särskillt mkt... Så satte klockan på 10 minuter och bestämde mig för att städa den tiden.
Lite blev det ju gjort iaf:) Dock så tar ryggen otroligt mkt stryk av det och efter allt som gjorts idag så ska jag verkligen bara ta det lugnt nu.
Är så sugen på en promenad...Vilket inte skulle vara bra för ryggen just nu...Men behöver inte grämma mig allt för mkt att inte palla gå ut, eftersom det ösregnar och åskar är det ju inget promenadväder. Ibland har man vädergudarna med sig...Haha...

Nu slutar Johan om ca 15 minuter så kvällen har vi ju tillsammans:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ne precis, han på trafikkontoret sa att jag hade gjort rätt, nån gång måste jag ju få komma hem liksom tyckte han...

Jaa, d känns så skönt, allt e äntligen klart å d e bara 6 veckor kvar nu med :)

Kram

2010-08-13 @ 08:58:04
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0