Som vanligt...

Som vanligt är jag urusel på att uppdatera...
Men det händer ju å andra sidan inte så mkt just nu...
De senaste dagarna har vi iaf haft lite värme igen...Fast ganska kvav värme, så det har knappt varit skönt..sen tar det ju lite tid för kroppen att vänja sig vid temperaturer runt 27...å på 2-3 dagar hinns det inte med.
Idag är det grått igen och regnar lite titt som tätt... Ska jag vara ärlig är det ganska skönt.

I fredags var vi ute och åt med Maria och Magnus.
Var väl inte dirket sol under kvällen, men det var ganska lagom varmt och inget regn, så det var skönt att sitta ute och äta iaf:)
En mysig kväll:)

Men vad mörkt det börjat bli om kvällarna nu, längtar tillbaka till våren och dessa långa dagar...Samtidigt som ju hösten är väldigt mysig.
Denna hösten har vi ju något att verkligen se fram emot oxå, underbart:)
Dock känns det som om hösten kan bli lång...Graviditeten har än så länge gått förvånandsvärt fort, men ju längre tiden går ju tyngre blir allt och allt gör ONT... Blir mer och mer begränsad, lite trist..Men det är väl så det ska vara kanske.
Johan och jag sitter mycket och diskuterar hur vi ska lägga upp föräldraledigheten och framför allt nu hur han ska ta ut de där 10 pappadagarna i samband med födseln. 60 dagar har man på sig att plocka ut dom och hans arbetsgivare kan inte neka honom att ta ut dom som han vill.
Så planen är väl om nu bebis stannar så länge som h*n ska, att Johan tar 5 dagar när jag kommit hem från BB, 3 dagar över julen (beroende på hur han jobbar då så klart) och sen de 2 sista dagarna över nyår..
Så kommer bebis som det är sagt så passar det perfekt:)

Nu kokm Johan hem och jag ska vara social.
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej jag tycker eran planering angående pappadagarna verkar jättebra. Smart att inte ta ut alla pådirekten om det inte behövs utan tänka ut lite innan när dagarna skulle kunna behövas. Kramar Maria.

2010-08-17 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0