söndag

Känns inte så bra just nu..
Förkyld, värst är halsen..:( Bara känner att jag inte har nån ork till detta, det är så mkt annat som tar min energi... Men men, finns inte så mkt att göra åt det.

Johan är iväg å jobbar å jag sitter här... Är egentligen sugen på att baka något, men när jag tänker steget längre med all disk å sånt det bli av att baka så känns det inte lika lockande längre.. Men samtidigt så vill jag ha nått att göra för en liten stund.. Jag får se lite längre fram under dagen hur jag gör.

Det händer egentligen inte så mkt här, dagarna rullar på, om än ganska långsamt ibland, men det är ju inte så mkt att göra åt.
Bebis har börjat sparka så hårt ibland att även de sparkar som för bara nån vecka sedan var mysiga, nu kan göra fruktansvärt ont... Börjar bli riktigt stark där inne...Är glad att h*n inte hittat mina revben än iaf..:)
Mindre än 10 veckor kvar nu:)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0