Tisdag

Dagarna de bara rullar på..Redan tisdag??
Igår var vi och skrev på kontraktet på nya lägenheten. Känns så bra:)Fast känner även att vi kommer att sakna denna lägenheten lite... Kommer inte sakna huset eller att bo så tätt med så fruktansvärt många grannar.. Men själva lägenheten kommer jag nog att sakna lite till en början.
Detta är ju Johans och min första gemensamma bostad. Här har vi snart bott i 4½ år.
Men tvivlar inte på att det kommer att bli bra i nya lägenheten.:)

Idag ska jag in till stan en stund för en fika med en kompis. Skönt att komma hemifrån några timmar, även fast förkylningen håller sig kvar och är allmänt jobbig och att jag måste åka buss...något min rygg inte brukar vara så förtjust i...
Men det får jag ta sen när jag kommer hem, ska inte göra något resten av veckan sen, så har ju all tid i världen att bara lata mig:)

Vädret går lite fram och tillbaka än så länge idag...Hoppas på att det blir lite sol:) Är så trött på att det alltid är så grått och trist och att regnet alltid hänger i luften, oftast regnar det ju varje dag oxå..:(

Ska väl försöka ta mig upp från sängen nu och få i mig lite frukost..Börjar bli hungrig..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0