Tröttare än tröttast...

Trött, tröttare, tröttast...
Å så en massa regn på det...HUR ska man då kunna piggna till?
Omöjligt...



Lovade ju att jag skulle visa den fina och goda tårtan vi fick i lördags hos syster å Anders.

Här har vi nu precis ätit lite mat å det är snart dax för Johan att åka och jobba några timmar till.. Vad jag ska hitta på har jag inte en aning om..Men det löser sig väl...Läsa nån bok kanske...eller sova..:)
Är egentligen lite sugen på att baka..Men vet inte om jag har orken...så hoppar nog över det... Latmasken Annica...
Imorrn och på torsdag är det Skänninge marken. Skulle så gärna vilja åka på den, men är MYCKET tveksam till att jag pallar det med ryggen, först är det ju till å gå en massa, men värst är nog alla människor å allt puffande och knuffande... Det är ju bara det att jag älskar marknader... Man hittar ju alltid en massa skit att köpa med sig hem...Haha..
Men det får nog faktiskt vara för min del i år..tyvärr..

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0