59 snabba

Sånt här är ju alltid kul så jag snor den..:)

1. Hur gammal är du om fem år?31
2. Vem var den sista du träffade? Har Johan och Ludvig hos mig så..
3. Hur lång är du? 176 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?Inte en aning.. va länge sen jag hann se en film nu..
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hemligt..
7. Vad är dagens planer? Dagen är slut om en kvart..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror lite på humör och till vem
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I onsdags tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Sista gången 08:30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Sängen?
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?Ett barn till och förhoppningsvis har vi flyttat till hus
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar..drömde mardrömmar om dom varje natt ett tag, drömde om stora tjocka ormar som kom emot mig..
18. Vem fick dig att skratta senast? Ludvig med hans roliga miner :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, det är jag
20. Har du stationär eller bärbar dator?Bärbar, har en stationär, men den är inte inkopplad
21. Sover du med eller utan kläder på dig?Utan, är så extremt varm av mig
22. Hur många kuddar har du i sängen? I vanliga fall 1, men just nu 3..
23. Hur många landskap har du bott i? 1, Östergötland
24. Har du någon gång spytt på fyllan?Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?Ute, skor, inne barfota
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Vanlig enkel vanilj är aldrig fel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon kommer man ju tyvärr inte så långt på... Men handpening på ett hus och spara en del vore väl inte fel
29. Tycker du om kinamat? Ja, till viss del
30. Tycker du om kaffe?Nej, det är vidrigt..
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa?Ööö..ne självklart inte... Det är väl klart jag gör..:)
35. Är du en beroendemänniska?Ja..beroende av en massa
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Har barn, en undebart lite son och tanken är väl ett barn till
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite, lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, en gång
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Sonen
42. Äger du dyra smycken? Beror ju på vad man tycker är dyrt..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En pim pim båt
45. Vem är den roligaste människan du känner? ??
46. Välj ett ärr på din kropp?Det jag har över hela bröstkorgen efter hjärtoperationen
47. Vad har du för ringsignal? Ja..nån förinlagd på telefonen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Flirtar med maken varje dag, haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? ??
51. Kan du byta olja på bilen?Det tror jag nog att jag skulle kunna klara av
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej 
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Nån bok om barn
54. Läser du dagstidningen? Läser den via nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha, ja det händer..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Skulle tro att det var bandit rock i bilen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Önskelista tror jag
59. När var du i kyrkan senast? hum...då en vän gifte sig tror jag... typ 2 år sen tror jag det var..


Kommentarer
Postat av: Becca

Åhh den där vill ja med sno hinner inte just nu men en dag när ja har tid :-)

2010-12-19 @ 14:11:41
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: ida

Om du syftar på mig så stämmer det. 2 år sen i morgon. :-)

2010-12-19 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0