Bara en massa skit

Är så trött på allt vad denna skitsjukdom cancer heter.
Alla åker på skiten.
Det är nästan så det blivit så många som fått skiten att man knappt kan ta in det längre. Det blir nästan "jaha, då var det nästa persons tur".
Är trött på att se hur denna sjukdom trycker ner folk, hur den förgör människor.
Önskar så att det alltid fannas något att göra. Många gånger kan de ju rädda cancerpatienter, men inte i alla fall. Det är så hemskt. Hoppas, hoppas, hoppas att det snart finns ett botemedel.
Jag tror fasen inte att jag kommer att orka ett tråkigt besked till.
Samtidigt som denna skitsjukdom finns omkring oss, så är det även andra sjukdomar som gör livet surt för våra närmaste.
Jag är trött på allt detta!

Jag är även trött på att inte få sova.. Det är en skitgrej om man jämför, men det påverkar en ju oxå så pass att man knappt går runt längre.
Jag fattar inte hur Johan orkar faktiskt.. Han som jobbar oxå.. Jag orkar fasen inget, å då är jag ju "bara" hemma. Vilket inte är så bara... men ändå...
Tror att Johan går runt på att han bara jobbar nästa vecka oxå och sen har semester en vecka, för att sen jobba 2 dagar och sen vara hemma på pappadagar och föräldraledigt fram till 3:e januari.
Ska bli så skönt att ha honom hemma då.
Det är inte så lätt att ha ett litet kolikbarn hemma när man är ensam, man behöver komma ifrån en stund egentligen, men det gör man ju inte när man är ensam..

Nu har iaf Johan slutat för denna dagen, tyvärr ska han ju upp imorrn igen och man sitter här ensam..
Idag har jag iaf haft sällskap här hemma och hade det även i fredags. Skönt det :)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lindis

det är en jävla skit sjukdom!!!! JA HATAR DEN! min farfar gick bort i cancer för ett tag sen. o ja hatar det! usch! äckliga sjukdom!!!!

2010-12-04 @ 21:25:10
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja vi har det tufft känner inte alls att livet är roligt längre men vi får försöka kämpa ihop och vi har ju vår kära Ludvig som kryddar får vardag. Hör av er om ni behöver hjälp jag ställer upp det vet ni. Många kramar mamma

2010-12-06 @ 07:03:26
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0