eee...trött eller vad??

Jag vaknade imorsen och undrade hur tusan jag hade kommit till sängen??
Frågade Johan om han hade burit mig till sängen..Haha...Ne, jag hade legat i sängen när han kom hem, mitt täcke låg i soffan, tv:n var igång och alla lampor tända.
Jag låg i sängen med Johans täcke och sov, hade fått av mig alla kläder utan underkläderna.
Det sista jag minns från igår var att jag gick på toa, sen minns jag inget mer..Somnade kanske där på toan och gick i sömnen... Så kan det blir när man är vaken för många timmar.
Men känns ganska skrämmande att inte komma ihåg något.

Vaknade oxå med en hals som inte är av denna värld, fasen ska den göra ont för?? Vill verkligen inte bli sjuk igen.

Idag ska jag hem till syster, det ska komma folk hit för att kolla på avloppen å allt vad de nu skulle göra, vilken tid de gav då..De kommer nån gång mellan 10-18..Aså jag HATAR att bara sitta hemma och vänta på att nån ska komma. Går man på toa kan man ju lita på att de kommer just då. De kommer ju iaf med all säkerhet när det inte passar.
Så då ser jag till att inte vara hos syster istället=) Får jag ju tid att umgås med henne oxå. Så vi får väl se vad vi hittar på.

Ha det så bra kära ni.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, joo man tar hand om sin kropp jättebra då, man ser iaf fräshare ut;)Kram

2010-02-02 @ 11:34:54
URL: http://tjooffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0