Etta och semlor

Besiktningen gick riktigt bra.
Underkänd med ändå godkänd eller hur man ska säga.
En etta fick vi, för att våra reflexer bak är för dåliga. Så det är redan inköpt, men inte ditsatt ännu eftersom allt ju är blött.
Men en etta betyder ju att vi slipper nån ombesiktning iaf=) Så det känns HUR bra som helst=)

Det blev iaf semlor igår=)
Gott som tusan, men tror att det får räcka för i år nu.



Orörd och fin=)



Någon? kan inte hålla sig ifrån grädden=)



Väldigt suddig bild...Aja, den där någon va iaf Johan=)



Spår syns på att Johan ätit semla..=)

Pratade med pappa oxå efter att han varit hos läkaren.
Verkar iaf inte vara något allvarligt med halsen. Skönt det.
Å så va han tvungen att härma mamma med tennisarmbåge..skämt å sido...Men fattar inte att de båda lyckats få det nu nästan samtidigt...

Annars nu under eftermiddagen händer nog inte så mkt. Johan vil ta det lite lugnt, hans enda lediga dag denna veckan, så jag förstår honom.
Själv är jag ju bara ledig en dag till nu...Fort det går när man är långledig..Men men.. jag får njuta imorrn oxå iaf=)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja inte fick vi tennisarbågen samtidig jag började redan få ont i november så det var ett bra tag efter, men jag gick inte till läkarn för en det var sent. Vi ses imorgon Kram

2010-02-17 @ 20:53:04
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0