God morgon!!

Fast det blev inte så god morgon.
Johan ringde och väckte mig en kvart innan klockan skulle ringa och berättar en sak som jag nästan blev arg över, iaf lite upprörd. Så att somna om gick inte.
Hade även fått mail från chefen, var där i fredags å pratade med henne och hon hade hittat mer att göra åt oss under nätterna, perfekt ju, mkt större chans att man får bli kvar om de drar in lite mer pengar- Men hade ju då fått ett mail att det inte blir de ärendena..Trist, för nu känns osäkerheten igen. Men som jag brukar säga till Johan, allt löser sig på något sätt.=)

Ikväll sen ska jag på bio med syster yster=) Förhandsvisning på



Men det är först klockan 21 ikväll...Så ska väl försöka hålla mig vaken=) Är ju därför jag ville ha min sömn nu på morgonen...Men men...Det går nog bra ändå=)

Annars är inte så mkt planerat idag.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Hoppas ni får en bra kväll. Kram

2010-02-15 @ 19:02:28
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, du e knäpp;P Men tack för igår, va mycket trevligt:) Kramaar

2010-02-16 @ 08:24:46
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0