Jävla snö!!!!

F*n vad mycket snö det har kommit!!
Vilket kaos det har varit!!
Johan grävde fram bilen förrut...aså så sjukt det är!!
Just nu skiner iaf solen lite=) Tänk om den kunde fortsätta göra det och att det blev varmare så snön kunde börja smälta bort...Men det kan man ju glömma..det är -10 grader och ikväll ska det komma mer snö.
Jag är jätte glad över att bo i lägenhet iaf..Mamma å pappa som bor i hus har ett h-vete med all snö..Bara det där med att hitta nånstans att lägga snön..Och dessutom då skotta bort skiten...Inte avundsjuk alls om man säger så.
Pappa har till å med fått vara ¨på garagetaket och skottat snö..de hade 1½ meter på ena sidan där det blåst på..Finns ju risk för takras..

Ne, längtar så mkt så jag vet inte vad till våren och sommaren nu.
Har sagt att det blir på detta en regnig sommar, då är det ett måste att åka iväg nånstans där det är varmt. Då tar jag en flygresa, jag vill inte flyga, men kommer att göra det ändå om sommaren regnar bort. Man blir ju helt knäpp annars.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0