Jobb då...

Ska alldeles strax åka iväg å jobba nu.. Se hur det ska gå i natt då..Jag som är SÅ trött...Fast är ju alltid det först natten, så det går väl som det brukar=)
Får se fram emot att jag är hemma om ca 11 timmar och får sova=)

Hitta en lägenhet jag vill flytta in i idag...Tyvärr är det dyr..=( Så typsikt..Är ett radhus..Vore helt underbart, skulle jätte gärna bo så egentligen. Men en hyra på över 4000 mer än vi har idag blir en hel del extra pengar ju.

Håll tummarna för att det inte snöar nu i natt..kunde väl komma in..Vill inte ha mer snö...Imorrn natt skulle det väl oxå snöa, eller regna, men så klart lär det väl bli mer snö..Vilket fall ska det ju blir varmare iaf=) Några plusgrader..Det va länge sen det.

Nu ska jag väl ta och göra mig iårdning så jag kommer iväg nån gång så natten går och jag får komma hem och sova..=)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nee d va inge kul alls å igår gjorde han likadant..:/ Dock slutade owe kl.4 så fick prata lite med honom iaf, å dessutom hade ja 2 tåg igår med, men d e ändå så trist att av helt ensam..

Tur att ja jobbar mittenpassen nu dom här 2 dagarna för då slipper ja iaf jobba själv:)

Jaa, d e jobbigt nu med resa, men anders känner dessuotm att han måste vänta å se hur han kan få ledigt me eftersom d e så mkt nu me jobbet pga av en som sluta..Kramkram

2010-02-25 @ 09:07:34
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack för din kommentar, men det är så att jag tar otroligt lätt åt mig när det gäller just detta ämnet, det är känsligt. Försöker ni med få barn? Kram

2010-02-25 @ 17:38:11
URL: http://varframtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0