Kväll redan

En dag går verkligen fort..
Hämtade upp syster vid halv 12 och åkte ut till Ikano. Fixade en massa där och åkte sedan hem till syster. Jag å lite å sen gav vi oss in mot stan för att fixa lite mer. Och stå å vänta utanför biografen för att syster skulle hämta gratisbiljetter.
Sen gick vi tillbaka å jag va kvar där en stund innan jag nu åkte hem. Klockan är ju redan 19 snart!!
Jaja...istället för att sitta ensam hemma å ha trist så är det ju toppen=)

Så även fast man haft fullt upp idag har jag ändå inte mkt att uppdatera om...
Ha en bra kväll.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa d e ju du din jävel som smittat mig ;)

Haha, neerå, men ja hoppas som inte att d håller i sig så länge men va ska man göra..Blir man sjuk så blir man å då får man väl leva me d då..:/Kram

2010-02-12 @ 23:34:17
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0