Lägenhet

Hittade en lägenhet på blocket som verkade riktigt bra, helt ok pris å allt...
Men när det är ca 15 pers som står före oss fattar ju även jag att det är kört...
Synd...Men men..hade ju varit kul att få komma och titta och se vad man tyckte. Men de skulle "bara" ta in 9 st först som skulle få komma på visning.
Det är väl helt enkelt så att det finns så få 4:or som är hyresrätter att så fort det blir nån ledig som dessutom är vettigt pris på så finns det massor som är intresserade.
Vi har absolut ingen brådska med att flytta egentligen, men har ju insett att det kan ta tid att hitta det man vill ha och därför är vi igång och söker.
Skulle iaf vara skönt att kunna flytta innan hösten kommer, så man slipper riskera att flytta i snö å sånt. Ja, jag vet att det är långt kvar till hösten, det är ju lixom inte ens vår än...Men som sagt, att hitta ngt vettigt är inte alltid så lätt.

Tänkte jag skulle kolla på biggest loser här nu...men 5:an är svart..Nån driftstörning stod det om på comhems hemsida...Så får helt enkelt klara mig utan 5:an ikväll...SNYFT!!haha=)
Tur 4:an funkar iaf, så jag kan kolla på halv 8 hos mig. Älskar Helge Skog..är ju fasen han som gör programmet.=)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va d på stångåstaden så har ju både anders å ja rätt mkt poäng..har ju haft ett par år iaf..Kram

2010-02-10 @ 19:20:30
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0