Lördag

Dagen är ju redan nästan slut!!Att det går så fort när man är ledig.
Johan och jag som va så glada åt att ha 3 dagar ledigt tillsammans, nu är det ju bara en dag kvar..

Vet inte vad jag kommit in i för fas..Jag är så trött så jag vet inte vad.
Sover normalmycket men är ändå så trött så det stundtals känns som om jag skulle somna ståendes.
Man kan ju undra var denna trötthet kommer ifrån? För lite sol kanske?

Ikväll blir det melodifestivalen..Inte det roligaste som finns att titta på, men finns ju inte så mkt annat att titta på heller, så man får stå ut..Hoppas ju dock att det ska vara några bra bidrag med denna gången.

Imorrn blir det hem till mamma å pappa, ska fira pappa då, han fyller på onsdag, men svårt att komma å fira mitt i veckan när alla jobbar.

Ja det var väl allt jag hade att skriva om.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: ida

Du är inte med bebis? ;)

Kram

2010-02-14 @ 08:59:08
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0