Mat

Har just nu en lasagne i ugnen..evigheter sen jag åt det...Men det där när man är ensam hemma å komma på ngt att äta är inte lätt.
Det luktar så gott här hemma nu att jag har lust att ta ut den innan den är färdig å äta...Haha..fast tror inte det blir så gott då..
Ska senare sen lägga upp ett recept på en sötsur sås..Gör det för systers skull, men det kan ju finnas andra som vill ha oxå, så lägger upp det här så kan ju den som vill ta det.

Min hals är jag fortfarande villig att döda...Varför ska den göra så ont?
Kan jag inte få bli helt frisk nån gång???
Jag är så trött på detta just nu!!

Ne, ska kolla till maten nu..hoppas på att den snart är färdig=)
Återkommer senare med såsreceptet.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0