NÄR??

Solen sken en stund idag..sånt blir man ju i vanliga fall glad över...
Tänk detta



Men idag när solen sken så snöade det hela tiden..
Innehåller solen snö nu oxå? Eller vad är detta?
Det finns kanske inget slut på eländet??

Om nån timme eller så kommer Johan hem...se vad vi ska hitta på då..Shoppa kanske...=) Fast ne, så jobbigt att gå runt på eftermiddagarna när alla andra oxå är ute.

Äntligen har min a-kassa börjat komma in...Får min första utbetalning nu den 25:e...Det tog ju bara liiite tid innan den kom...
Jag skrev in mig i mitten av november på arbetsförmedlingen!! Nu har ju vi ingen kris vad gäller pengar ändå, eftersom vi jobbar å allt..
Men hade jag inte fått jobbet hade jag gått helt utan pengar fram till nu..
Å tänk om man ingen annan inkomst har alls!! Hur ska man klara sig utan pengar i 3 månader? Förskräckligt dåligt av dom att det ska ta sån tid.
Jag önskar dock att jag visste hur det blir med jobbet, om det bli en tillsvidare eller nått...För jag skulle gärna skriva ut mig från arbetsfömedlingen. Får ändå så pass lite pengar därifrån så de kan kvitta, aså små summor pengar är bra, men med allt jobb det medför att få dessa summor är inte värt det. Men vill heller inte skriva ut mig och så blir det inte fortsatt å måste börja om från början...



Denna tiden med lön som inkommer är väl ändå den bästa på hela månaden??=)
Samtidigt som denna tiden på månaden är den sämsta pga magsmärtor..Varför ska man aldrig få vara helt nöjd?

Borde egentligen tagit tag i städning av denna lägenhet idag..Men vad gör man när orken inte finns? Vore så skönt ibland att ha nån som kom hem en gång i veckan och städade åt en..Syster? Du är inte intresserad igen?? Haha..ne vars, men ärligt vore det skönt att slippa städa själv...Det finns ju så mkt roligare saker att göra.
Det värsta är att det skulle behövas en STORstädning oxå, dvs städning bakom spis, kyl och frys, torka ur skåpen, torka av väggarna i badrummet osv... Och så den där hemska klädkammaren oxå...Vi som ju letar ny lägenhet..Då MÅSTE klädkammaren ju vara så pass städad att man vågar låta folk titta in där...
Ingen som har lust att hjälpa mig??
Jag betalar bra...typ 2 kr/timmen eller så=)



Nehe, om man skulle göra nått annat än att sitta här kanske...
Typ ställa mig i duschen eller så. Har inte orkat innan.. Jag är nog lat helt enkelt=)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! men du hur ska vi ta oss upp med bilen om det blir en massa regn och plusgrader vilket håll går bilen då i häcken eller muren??? Tänk på att ni ska ta över bilen. Vill inte ha nägra plusgrader utan då får det bli omkring +20 för då smälter skiten. Ha det bra Kram mamma

2010-02-23 @ 20:52:05
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, ska kanske träffa Ida den 7 mars, hur ser det ut för dig? Vore kul att ses alla tre. Kram.

2010-02-24 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0