Prosit!

Så roligt att vara genomförkyld..BLÄ!!
Tror inte jag nyst så mkt i hela mitt liv...När attakerna kommer å man nyser ett 10 tal gånger känns det verkligen som om man ska svimma.
Trött å ont i huvet...Underbara ljuvliga förkylning.
Om bara våren kunde komma så man kunde bli kvitt alla dessa jobbiga slags sjukdomar man ska åka på. Är trött på detta nu!
I natt har det vare snökaos..snöat nån dm och blåst hela natten.
Nu kommer det dock bara några enstaka flingor och solen visar sig lite. Man får vara glad för det lilla..haha=)

Johan är iväg å byter bromskivor å bromsbelägg på bilen. Utgifter jag helst hade sluppit, men måste man så måste man. Måste ju ha fungerande bromsar och dessutom vill jag ju att bilen ska gå igenom besiktningen den 17:e.

Ne, ska lägga mig i soffan å halvsova lite nu..kanske blir det helsova..=)
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja vet preciiis hur d e å nysa sådär många gånger i rad ;)Kram

2010-02-04 @ 09:20:49
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa d blir d, stooor skillnad..;)Kram

2010-02-05 @ 14:30:08
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0