Semlor, semlor, semlor

Idag måste man ju faktiskt svulla i sig en semla...Tror jag iaf...Det är ju faktiskt fettisdagen idag.
Får se om Johan kommer hem me några semlor eller inte...Gör inte så värst mkt om jag inte skulle äta nån idag heller, kan ju äta en annan dag=)



Eftersom jag inte äter med mandelmassa så är jag på jakt efter den perfekta vaniljsemlan..Men det är svårt att hitta nån som är riktigt riktigt bra...

Filmen igår var bra, kanske inte den bästa man sett, men helt klart sevärd. Går man på bio ska man verkligen inte gå om det bara finns platser längts ner. Vi fick det igår, alltså visst det var gratis, men att betala för att sitta så skulle jag aldrig göra.
Fick halvligga igenom hela filmen och har till följd av det riktigt ont i ryggen idag...men men...
Som sagt, en bra film.

Idag håller jag mina tummar för mamma. Hon är uppe på sjukhuset och ska få sin medicin, remicade. Hon får nått dropp för sin ulcerösa colit. Hon mår ganska bra i sin sjukdom med den medicinen, men förra gången hon fick den så blev hon dålig och kände av i hjärtat. Så jag håller tummarna för att det ska gå bra idag. Första gången kände hon ingen och man hoppas ju att det bara var en engångsförteelse sist.

Nu ska jag ta och kolla igen det som Johan spelade in till mig igår.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Maria

Denna dag kommer bara en gång om året, så gör som jag ta och ät en semla! Hur ser din framtid ut, finns det plats för att träffa lilla mig? Kram.

2010-02-16 @ 13:28:29
Postat av: Sandra

ja har ont på precis samma sätt, från mitten å neråt, å d gör ont som faaan..:/Tur att filmen va bra iaf..Kramis

2010-02-16 @ 21:39:34
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0