Snöbilder

Måste idag ta och ge mig ut med kameran..Måste ju med all denna snö dokumentera lite..
Jag hatar den, men den här vintern kommer ju gå i historien säger de ju..då måste man ju ha lite bildbevis på hur det faktiskt har varit..
Så blir väl sen till kvällen eller nått som jag återkommer till bloggen och lägger upp lite bilder på den hemska snön...Är ju iaf soligt ute idag, blir lite finare bilder på så sätt=)

Väntar nu hem Johan som varot hos sina föräldrar för att fixa med bilen..Alltid är det ngt...denna gången kupéfläkten som la av...Fast det va inte mer än en kabel som hoppat ut eller nått sånt där..Så för en gågns skull ingen kostand på skiten=)

Återkommer som sagt senare med lite bilder...bara jag orkar..haha=)
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, nää d blev inga hjärtan..Men jag förstår nog vad du menar iaf..;)

Å visst längtar man tbax..Kram på dig

2010-02-22 @ 21:36:21
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Bli kul att se dina vinterbilder. Jag ska ta lite bilder på lokalens högar där barnen har roligt i. Ha en bra dag.Kram mamma

2010-02-23 @ 06:58:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0