Städat

Tog några tag med råttfångaren sen..
Skönt att bli av med lite...=)
Så mkt roligare att städa oxå med en damsugare som fungerar=)



Bra grejer det där:)
Borde egentligen skura golven oxå..men jag har faktiskt ingen ork till det, så hoppar faktiskt över det..kanske kan vi ta en rejäl storstädning sen till helgen då vi är lediga tillsammans, skulle behöva dra ut spisen å allt sånt där tråk..Å damma ordentligt skulle behövas..jag är så otroligt slarvig med det..

Nu ska jag snart äta lite, så sååå hungrig. Å då ska man äta har jag för mig:)



Ha en bra kväll och natt!!
Kram


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

ja verkligen som jag skrattadet ;)

haha

duktig du är som har städat :D

2010-02-09 @ 20:00:34
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: margit

ja, damm o smuts det blir det alltid...konstigt...

Hoppasatt ni snart får tag på en lägenhet om är "billig" samt även trivsam o bra!!

Kram!

2010-02-09 @ 20:33:34
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0