Trötthet

Jag är så trött på kyla och förkylning.
Ska kurerar mig denna helgen=) Fast hoppas ju ändå på att kunna träna lite imorrn...Får väl se. Det går väldigt mkt upp och ner hur jag mår..

Johan ringde precis och berömde mig..
Jag gjorde panerade kycklingnuggets igår å hade ris, sötsursås och currysås till.
Johan ringde å sa att nuggetsarna smakade precis som mc donalds...Hum..visst va de goda, men ändå en bra bit ifrån dom..Om inte annat gjorda på helt annat sätt...
Tog kycklingfilé och skar i mindre bitar och dubbelpanerade och stekte i olivolja.
Goda var de och helt klart mycket nyttigare än mc donalds...Som annars är favoriten, mc nuggetsarna där i sötsur sås är ju HELT underbara... Nu kan jag ju göra det själv, fast mkt nyttigare=) Även den sötsura såsen blev väldans bra och garanterat 100 gånger nyttigare.
Lycka när man kan göra nyttigare allternativ till det onyttiga som jag är så svag för som smakar lika gott, inte lika dant, men lika gott för det=)

Är ganska trött idag så det blir en lugn dag framför tv:n, skulle tro att denna jäkla förkylning gillar att ta dte lugnt oxå. Är trött på nässpray, näsdukar, halstabletter och värktabletter nu.

Låt våren komma och ta alla dessa sjukdomar nu.
Jag längtar efter att få gå i vårsolen och slippa all snö och kyla.



Jag vet att jag tjatar om våren mkt...typ i varje inlägg.
Men jag kan inte beskriva ens hur trött jag är på vintern.
Den har varit så otroligt lång och jobbig i år.
Sen i mitten av december har det legat snö precis hela tiden, dessutom har det snöat mer eller mindre nästan varje dag. En otrolig kyla, ibland nästan -30 grader. Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt en sån här vinter innan och jag hoppas verkligen att jag slipper att uppleva nån mer.

Vill ha vår nu så det snart kan bli sommar igen!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0