Ledig dag

Så skönt med en ledig dag så här=)
Vare å handlat å lite sånt där idag, men tar det mest lugnt.
Hade velat träna, men vågar inte riktigt med min hals..Vill verkligen inte bli sjuk.

Har även fått medelande om att vi kommer gå upp aningens aningens i tjänst, våra nattpass kommer ökas med 15 minuter per pass. Vet inte, men kommer kanske upp i 63% eller nått sånt...Några kronor med ska det väl ge iaf...fast det bästa är att ju mer vi får att göra ju större chans är det att vi blir kvar även efter februari. Hoppas verkligen på det så vi kan flytta och kunna skaffa barn å allt sånt där. Börja leva li´vet på riktigt. Så hjälp mig att hålla tummarna för att vi får mer att göra=)

Kall dag även idag...usch..kan inte våren komma nu? Längtar...Fast kan dock inte säga annat än att det är väldigt fint ute med all snö som ligger på träden.

Ne, ska slöa lite i soffan nu=)
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-13 @ 06:14:56
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Hoppas ni hade en bra dag tillsammans! Idag blir nog inte fullt gäng 2 barn som är sjuka. Ha en bra dag. Kram mamma

2010-01-13 @ 06:42:53
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Terese

Vi får hålla tummarna för varandra för här hemma vill vi gifta oss och skaffa barn.

2010-01-13 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0