Smarta Johan har varit i farten...

Han satt å läste lite nyheter och säger till mig;

"Nu ska det bli trängselskatt i Göteborg oxå. Hoppas inte att dom börjar med sånt i Sverige!"

Aså...Göteborg ocg Stockholm, som det ju redan finns i, tillhör inte Sverige eller?
Haha..Johan må kanske inte alltid vara så smart..eller tänker rättare sagt inte innan han pratar...Men roligt har man åt det...=)
En av anlednigarna till att jag älskar honom så=)

Johan ska upp tidigt imorrn å även fast jag inte är jätte trött så går väl jag oxå och lägger mig strax..
Inget roligt att sitta uppe när han ändå ligger å sover. Jag kan ju ligga å läsa eller nått sånt.
Gjorde jag igår kväll..Kunde dock knappt koncentrera mig på boken eftersom Johan snarka som aldrig förr..Å vad jag peta, puta, slog lite, tjatade och till slut nästan skrek...Han blir verkligen ALDRIG tyst när han väl börjat...
Men men...

Nu sängen då da...
God natt.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0