Snö, snö

Ute snöar det för fullt nu...Jag som ju hoppade slippa snön..att de hade fel..Men men...snart är Januari över, sen kommer korta Februari och sen kan man börja se ljuset...
Gjorde iaf om bloggen lite..Lite mer vårig..För jag vill ha vår NU=)

Väntar på att Johan ska komma hem, verkar som om mötet dragit ut på tiden, eller oxå står han å babblar med kollegor och kommer inte därifrån...Är ju inget ovanligt om man säger så..haha..=)

Känner mig rastlös idag..Vill göra nått, men vad?? Vill ju inte direkt ge mig ut...En promenad i snörusket..nej tack, snö, blåst och kyla är ingte promenadväder, inte om man heter Annica iaf.. Det finns säker dom som ser tjusningen i detta väder oxå..Men inte jag.

Jag som älskar alla dessa knäppa skyltar som finns..Inte alltid så genomtänkta..
Tänkte jag skulle börja lägga upp lite igen..Länge sen nu ju..



Händer ju inte så ofta att vägarna är bra..så är väl lika bra att varna trafikanterna...=)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja snö har det allt kommit kommer nog inte ut imorgon riskerar inte min lille väns hälsa. Blev lite övertid idag 30min. Ha det bra vi hörs. Kram

2010-01-27 @ 18:02:10
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0