Sömn? Vem behöver det?

Jag som ville sova helt till 11 idag...ee..ne, strax över 8 vaknade jag...trött till tusen men kan ändå inte sova..
Ska nu under eftermiddagen slå på nån trist film som jag förhoppningsvis kan sova till nån timme eller så...
Behöver sömnen när man ska göra 3 nätter i rad..Jobbigt att komma efter allt för mkt i sömnen.

Idag skulle det inte snöa..Men det gör det ju så klart ändå...Inte så mkt, men ändå, att det måste komma ner vitt från himlen..Så trött jag blir...
Kallt är det idag oxå...nästan -10 grader.
Aja, på nått sätt får man ju härda ut, även fast det är bra svårt.
Till slut kommer ju våren, även fast det är svårt att tro just nu.

Ska äta lite lunch nu å sen blir det nog ett försök till sömn nån timme..Håll tummarna för att jag lyckas=)
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, inte behövs det karlar, ska höra med Ida också, vad sägs om lördag? Har du idéer på vad vi ska göra? Kanske en middag ute? Kram.

2010-01-29 @ 13:08:13
URL: http://mariapetersen.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag håller tummarna för att du somnar!

2010-01-29 @ 13:09:29
URL: http://mariapetersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0