Söndag kväll

Idag blev det hem till mamma å pappa för att fira mamma.
Mamma fick av oss presentkort på ett avslappningspaket dvs. floating i 60 minuter och sen 30 minuters massage efter det. Hoppas att hon får det skönt.
 Fick god mat, slottstek å så fika=) Mums=)
Blev lite wii spelande oxå. Å så en massa prat så klart=)
Pappa fixade även mina glasögon, så nu är de inte nå snea längre.
Dock undrar jag var dessa lediga dagar tar vägen??!!
Imorrn ska jag in till jobbet på möte en stund, nån timme eller så brukar det bli..Jag ska alltså upp TIDIGT imorrn...ojoj...Ska vara inne i stan 7:30, jag som sover så bra då..Men men, allt går med lite vilja=)

Kvällen kommer bestå av tv:tittande...som alla andra kvällar=)
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0