Trettondagen

Röd dag idag då...Onsdag, ledigheten närmar sig sitt slut med strormsteg.

Håller just nu på med lite mat, är ganska hungrig nu...
Sen blir det väl mest slöa tills Johan ska åka och jobba.
Ensam ikväll, men det gör inte så mkt, kan va ganska skönt ibland..Bara det inte blir för ofta. Är ju dock aldrig fel att ha tv:n för sig själv..haha...Fast egentligen är det nog mest bara att jag inbillar mig själv att det är skönt att vara ensam hemma ibland, för egentligen tycker jag att det är skittrist, å det där med att gå och lägga sig ensam, gillas inte.. Men, intalar jag mig själv att det är skönt så går det lättare=)

Va uppe på coop extra en stund på förmiddagen, det är väl typ det som blir gjort idag...Borde kanske städa...får se sen hur mkt ork det finns, känner mig så otroligt trött, trots att jag sover ordentligt...Men men, det går väl kanske över tills jag blir gammal eller så..=)

Ne, ska kolla maten nu..magen kurrar som aldrig förr.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0