Tröööööööött

Aså jag är så trött så jag vet inte vad..
Somnade igårkväll redan 20:30! Sov till 8:30! Ändå är jag så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Tur det följer en massa lugna dagar nu. Orkar helt enkelt inte vara igång. Känner mig riktigt sjukligt trött...Hoppas att det går över SNART..Vill känna mig piggelin ju..
Kanske jobbigt för kroppen att först vara sjuk å sen igång och vända på dygn för att jobba...Får hoppas på nått sånt och att jag är piggare imorrn.
Idag vet jag inte riktigt vad som ska hittas på, tänkte först träna, men då min näsa inte riktigt vill vad jag vill å Johan har lite ont i halsen väntar vi tills imorrn, Johan slutar ändå så tidigt då att det funkar lika bra att träna då. Vill ju inte riskera att bli sjuk igen!
Ne, så annars får vi väl se, funderar på att åka ut till ikano en stund..hur länge man orkar är ju dock en annan fråga, men när orken är helt slut är det ju bara åka hem å sova..=)
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0