Jag kliar ihjäl mig!!

Fjällar en massa på ryggen...Kunde det inte räcka med att man fjällar då? nej nej...det kliar ju så förbaskat oxå...Va flera år sen jag brände mig så pass att jag fjällar, så kommer inte ihåg att det kliar så här mkt...Men det gör det visst.. Å när jag frågar Johan om han kan klia så kliar han typ 2 sekunder å sen börjar han istället dra bort en massa skin...
Blev bad idag med:)
I Rimforsa idag. Lika varmt och härligt:)
Ska ju fortsätta vara varmt, men imorrn har vi sagt´att det inget bad bli, ska nog vila huden lite från den starka solen. Iaf undvika den de varmaste timmarna.

Har köpt en portabel ac nu, som vi har i sovrummet, ska bli så skönt att äntligen få sova på nätterna...Inte lätt att somna när man har 28 grader i sovrummet ju...
Den har varit igång ett par timnmar, knappt å är nere på 23 grader, känns som om man kommer att få behaglig sömn för en gångs skull:)

Imorrn är det dax för läkaren, se vad hon säger om min sjukskrivning, hur mkr hon ger mig osv.

Inga bilder idag heller...det blir inte så mkt dator nu om jag säger så:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0