Länge sen sist

Det har varit dåligt med bloggandet här...
Så kan det bli på sommaren:)
Var iväg några dagar i Danmark, mellan måndag-torsdag. Älskar detta underbara land:)
Bilder kommer senare när det finns nån ork till att ladda upp dom...
Fredag blev slapp, på eftermiddagen åkte vi hem till mamma å pappa å fikade lite å la på lite färg på att stenskott vi fått på bilen.
Idag blev det badet vid Sandviken. Har varit lite mer än 30 grader varmt så att bada å svalka sig var helt undernbart:)
Sen att det blev lite längre än jag kanske tänkt mig är en annan sak...
Lite småbränd, men inte så farligt, som det ser ut nu iaf..
Dock fjällar jag som tusan på ryggen efter att jag brände den rejält i måndags..Har bild på min kräftröda rygg sen oxå..
Sen kan man ju diskutera fram å tillbaka hur bra det är att sola som gravid... Bebis i magen ska det inte vara nån fara med så länge den inte protesterar. Men med alla hormoner finns det risk för pigmenstfläckar... Men inte tusan kan man sitta inne eller sitta i skuggan en hel sommar för det...
Ne, jag hoppas på det bästa vad gäller pigmentfläckar och solar det jag orkar.
Blanda solningen med bad är ju så underbart:) 23 grader i vattnet dessutom.

Det blev iaf en kort uppdatering om vad som hänt sista tiden..
Bilder kommer som sagt i ett sanare inlägg...Orkar inte fixa med så mkt i värmen..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0