Måndag

Tidig morgon fick det bli idag...
Gick upp redan klockan 4!!
Kan man ju undra om jag blivit knäpp eller nått...
Men skjutsade Johan till jobbet så han slipper åka och hämta bilen sen när han slutat. Ska till barnmorskan direkt efter att han slutat. Klart det fanns andra alternativ till att jag skulle upp tidigt, antingen så tog Johan bilen å hämtade den efter att han slutat å på så sätt så skulle han inte hinna följa med till BM, eller så kunde han möta up mig hos BM och vi fick hämta bilen senare..Men kändes som så mkt extra jobb...
Första dagen för Johan idag..semestern är slut...Kan lugnt säga att det var en som hade liiiite ångest för att börja..Men sånt är livet.

Egentligen är det ganska mysigt att vara uppe den här tiden, allt är så lugnt. Tror jag såg 5 eller 6 andra bilar på hela vägen till och från Johans jobb. Möte tidningsbudet i trapphuset. Solen som går högre och högre upp, tyvärr missar man ju soluppgången så här års om jag inte går upp, eller stannar uppe till ca 3...
När man sitter uppe nu och det är helt tyst.
Inte för att det egentligen är så lyhört här, men lite ljud blir det ju alltid ändå..
Kanske skulle jag störa lugnet med att dra igång damsugaren??Haha...det vore ju något..Om jag bara kunde för ryggens skull skulle jag nog överväga att göra det, så mycket som våra grannar stör oss med allt jäkla rökande hela tiden...
Skulle verkligen uppskatta om det blev förbjudet att röka på balkongen...



Tänk vad skönt att slippa tvingas utsättas för passiv rökning om man vill slippa ha 30 grader varmt i lägenheten...

Hoppas ni får en fin dag:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0