Sol å värme:)

Visserligen var det lite sämre väder igår, men regn på natten å sen moln mer eller mindre hela dagen...Men idag kom solen tillbaka och även om det inte har varit 30grader varmt så har det iaf varit ca 25...Å det räcker faktiskt. Det går ju att andas då iaf.
Fast nu ska det visst bli varmare å varmare igen...Men klaga, det får man bara inte på denna underbara sommar:)

Dock går ju dagarna så otroligt fort!
På ett sätt är jag ju glad över det, längtar ju ihjäl mig till november...Men samtidigt vill jag ju inte att sommaren ska ta slut!

Har fortfarande inte laddat upp bilderna på datorn tyvärr...Seg är jag visst...Men de kommer..Jag LOVAR det..

Tror det får bli dax för sängen nu för min del..Johan sitter väl kvar uppe och kollar klart på fotbollen, men jag är så otroligt trött...Sen måste jag upp vid 8 imorrn ifall att jag ska iväg å jobba...Bra att man vet det va?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0