Varmt

Ännu en dag då jag skjutsat Johan till jobbet...
På så sätt slipper jag åka buss sen till jobbet å Johan slipper vara iväg å hämta bilen efter att han slutat.
Bara det att jag är sjukt trött efter natten som varit.
Jag riktigt hatar folk som inte fattar att det faktiskt finns folk som ska upp på morgonen.
Man behöver inte leva rövare till halv 2 på natten då. Även fast många har semester nu, så har ju inte alla det.
Det skreks å det lektes med bilar å hade sig, å nere på Brokindsleden lät det som om det hade blivit en formel 1 bana.
J*la idoter..
Tänkte jag skulle ringa störningsjouren...Men hade inte numret här uppe, så hade i så fall vare tvungen att ge mig ut i trapphuset å ner...Orkade bara inte.
Men nu ska jag iaf hoppa i säng igen och hoppas på att kunna sova några timmar, planen är att sova till 8. Vi får väl se hur det går:)
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Finns alltid typer som tror att dom är ensamna. Hoppas verkligen att ni kan hitta ny bostad inte lillen kommer. Ha en bra dag på jobbet. Kram

2010-07-22 @ 08:45:18
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0