Johan jobbar, jag då?

Gillas inte när Johan jobbar kväll..Gillar inte alls att sitta ensam på kvällarna...Vet inte varför kvällarna är värst? Får ingen ro i kroppen på nått sätt..
Aja..sånt är ju livet.
Måste ta å fixa mig ngt att äta snart med..Är riktigt hungrig..Men hur kul är det att stå å laga till något till sig själv då? Dessutom så har jag så ont i ryggen idag att jag pallar typ inget...
Nån tråkig macka eller nått får det bli...Kanske nån varm macka..Är ju aldrig fel:)
Igår fick jag scones hos mamma å pappa, det är gott det...Å även fast det egentligen är lätt att göra så känns det som allt för mkt jobb ändå..
Är lite sugen på paj...Men det kan jag ju inte stå å göra bara till mig själv..
Ne, får klara mig på mindre.

Idag har det inte hänt mkt här inte..
Johan å jag slöade tills han skulle åka iväg till jobbet vid 15 tiden..Efter det har jag roat mig med att läsa färdig en bok jag höll på med, datorn å en massa skit på tv:n..
Kvällen lär väl fortsätta med tv tittande, om jag hittar något att titta på vill säga..
De visar ju inte allt för mkt bra tyvärr:(

Ne, det var några rader från mig iaf.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0