Lite uppdatering

Känns som det är dax att uppdatera lite här..
Var ju iaf till läkaren i onsdags. Blev sjukskriven till 75%..Om jag ville kunde hon sjukskriva mig på heltid, men då skulle risken vara stor att jag inget fick från försäkringskassan. Så fick gå med på 75%..i 3 veckor till att börja med. Kändes rent ut sagt fruktansvärt..Har gått och ojat mig bra mkt över det där, hur jag skulle palla att jobba...
Idag var jag hos chefen för att se vad de kunde hitta åt mig att göra..Nätterna är ju helt omöjliga med alla tunga lyft..
Har gått och oroat mig i onödan iaf...Kommer att få jobba mellan 10-12 på torsdagar endast. Kommer att få vara med en och handla. Det är klart att det kommer att värka lite extra i ryggen efter de där timmarna..Men kommer ju att vara så mycket hemma och ha möjlighet att vila, så det kommer säkert att gå bra.

Helgen nu skulle ha varit en jobbhelg för min del medans Johan är ledig, nu är ju även jag hemma, så blir en helg tillsammans.
Även om jag inte kan göra så mkt så kan man ju ändå njuta lite av solen och vi får träffas lite.


Ja, det är väl så läget är just nu..
Idag är det precis 5 månader kvar till beräknad födelse.. När man tänker 5 månades så känns det som en hel evighet...Men nu är sommaren här och man får njuta av den så gott det går och sen har det gått en massa månader ju..Så tiden kommer säkert att gå fort:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Becca

Härligt gumman att du fick gå ner lite i tid ialla fall. hoppas de kommer kännas bättre i annat fall får vi hoppas du får sjukskrivning på heltid.

kjam på dej

2010-06-05 @ 13:50:52
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0