Sömn?haha

Johan tyckte igår att vi skulle skita i att ställa några klockor och sova tills vi vaknar..Lät väl som en bra idé tyckte jag då det ju är skönt att få sova..
Men sova är det sista jag gjort i natt..
Började med att vakna vid 2 av att ryggen gjorde så förbaskat ont.
Somnade om ganska fort.
Vaknade igen vid 4 av att det var ett jäkla liv utanför..Var väl folk som kom hem gissar jag på..
Låg vaken nån halvtimme då och kände att det skulle bli svårt att somna om.
Men gjorde ju det till slut iaf...
Vid 5 var första gången Johan väckte mig av snarkningar..Å sen har det hållt på..Varit tyst ett litet tag så man somnat om för att sen börja igen..
Vid halv 8 gav jag upp..Johan sover fortfarande...å tro det eller ej...sen jag gick upp har jag inte hört ett ljud ifrån honom..
Han ville helt enkelt inte ha lvar mig i sängen..Hur ska man annars tolka det?

Igår brände jag mig lite om axlarna, inte så det har hettat eller svidigt ngt, men lite röd är jag..Även Johan brände sig lite...Det märks att solen är stark när det inte ens hjälpt att man smörjt in sig..

Idag är det inte mycket planerat, ska i kväll sen hem till svärföräldrarna och grilla, annars finns inget planerat..Ganska skönt faktiskt. Johan ska ju kanske sova hela dagen, så jag får väl roa mig bäst jag kan själv..



Lite lätta moln på himlen idag och tror det skulle vara det hela dagen, men det skulle för det vara varmt:) Iaf runt 20 grader.

Funderar på om jag skulle gå och hälla en hink med vatten över Johan nu..:)



Kunde ju vara kul att se reaktionen..:)
Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0