Sprattel

Redan tisdag eftermiddag!
Jag har lite svårt att fatta var dagarna tar vägen...De bara försvinner..
Dålig uppdatering blir det oxå..Men det händer inte så mkt just nu..
Är Johan iväg å jobbar och har bilen så tar jag mig inte så lätt iväg. Är ju jobbigt att gå när det värker så..
Nu slutar Johan ganska tidigt idag, redan klockan 14..å sen tar det väl lite tid innan han är hemma, men sen är han ledig imorrn. Å jobbar bara superkort dag på torsdag..Skönt..han slutar vid 8:30 och sen börjar jag klockan 10 ute vid Maxi. Så då slipper jag åka buss och kan ta bilen istället. Det känns skönt. Sen jobbar jag ju bara 2 timmar och vi har sen hela eftermiddagen tillsammans.
Får passa på att umgås när vi kan, för sen jobbar Johan hela helgen, en massa tråktider..
Men på lördag ska jag iaf hem till mamma å pappa, Joha jobbar hela dagen och sen kommer farmor och hennes man dit, så då kan jag passa på att träffa dom lite. Kunde inte träffa dom sist de var här eftersom jag jobbade hela den helgen.

Idag är vår lilla knodd igång ordentligt..Känner sprattlet ordentligt..Brukar bara känna det på kvällarna när jag ligger på sidan. Men nu är bebisen vaken även på dagen:) Härlig känsla det där:)

Har väl inte så mkt mer att uppdatera...Det händer som sagt inte så mkt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0