Älskade väder

Det är ju så härligt med detta väder=) Sol, sol och sol, tyvärr är det inte jätte många plusgrader, men lite smälter det allt iaf=)
Det är skönt att kunna ta promenader utan att frysa ihjäl, dock så halkar man ju lätt istället, för halt är det ju tyvärr.

Johan spelar just nu wii och jag har precis vaknat efter att sovit en stund, är så trött. Det trista med att somna mitt på dagen är ju dock att man går miste om så mkt av dagen, å så tar det iaf mig flera timmar innan jag är människa igen..Frågan är ju bara varför jag aldrig kan somna när jag ska iväg och jobba...

Fortfarande är jag dålig på at blogga, å så får det väl vara just nu..har inte så mkt lust eller ork att uppdatera, men vill absolut inte sluta blogga för det.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0